Начини на плащане

ПЛАЩАНЕ

До пълното заплащане на дължимата цена, Търговецът си запазва правото на собственост върху стоката, предмет на сделката. Това право на собственост преминава върху Клиента в момента на извършването на всички дължими плащания към Търговеца.

ВЪЗМОЖНИ СА СЛЕДНИТЕ ТРИ НАЧИНА ЗА ЗАПЛАЩАНЕ:

– С кредитна или дебитна карта чрез платформата Braintree by PayPal, която осигурява изключителна сигурност при обслужване на плащания с карти Visa, Maestro, MasterCard и American Express. Клиентът трябва да въведе номер на картата, дата на валидност, 3-цифрен код за сигурност в полетата на стъпка “Информация за плащане” -> “Плащане с карта”. Сумата от картата на Клиента се удържа веднага след извършена успешна транзакция

При плащане с карта, Клиентът заплаща стойността на продуктите и доставката, в случай, че клиентът заплаща такава (за България). При плащане с карта от чужбина Клиентът трябва да се свърже с Търговеца, за да уточнят стойността на доставката, която не е включена в сайта.

Транзакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ)

Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.

– С пощенски паричен превод, при получаване на стоката, доставена с куриерска фирма. Плащането се извършва директно на куриера, при получаване на стоката. Заплащането става в брой. При тази доставка е важно Клиентът да пази бележката издадена от куриера, която е и касова бележка за стоката, и е нужна при връщане и гаранционни претенции.

– С PayPal, като след приключване на пазаруването, бивате препрaтени към сайта на PayPal, където след влизане във вашият профил трябва да потвърдите покупката.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗВЪРШЕНИ ПЛАЩАНИЯ

– В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми става чрез нареждане на обратна операция по картата в срок от около пет работни дни, в зависимост от вашата банка/карта. Това става, след като Търговецът получи обратно продукта от клиента.

– В случай, че плащането е направено с пощенски паричен превод, възстановяването на суми става, като Клиентът изпрати стоката обратно до адреса, от който я е получил и ни информира за банковата си сметка. При получаването на стоката, Търговецът ще преведе съответната сума по посочената банкова сметка. Ако продуктът е изпратен с опция за преглед и Клиентът не желае да го закупи, не заплаща на куриера стойността на продукта. Заплаща единствено обратната доставка.

– В случай, че плащането е направено с PayPal, след като търговецът получи обратно стоката, той превежда обратно парите по PayPal сметката на клиента. Възможно е Търговецът да удържи таксите, наложени от PayPal.