УСЛУГИ ЗА ПОТРЕБИТЕЛЯ

Поръчка

За да поръчате и закупите стока от www.iplikator.bg, може да направите свой акаунт, с който пазаруването ще става по-бързо и лесно. Поръчването и закупуването на стока от www.iplikator.bg не изисква регистрация, но ако желаете да направите свой акаунт, моля, следвайте стъпките:

  • Регистрирате се като клиент (Имена, адрес за доставка, телефон за връзка, имейл адрес; Фирмени данни за фактура (в случай на поръчка от юридическо лице)
  • Избирате стока(и) и количество
  • Избирате метод на доставка (или попълвате адрес за доставка)
  • Избирате метод на плащане (ако са налични повече от един)
  • Натискате бутон “Поръчай“

След направена поръчка ще получите обаждане или e-mail, за да я потвърдите.

Плащане

1. Наложен платеж (НП) Плащане в брой при получаване на стоката от куриера. Потребителят получава SMS, в деня на доставката, в който е упомената товарителницата и сумата за НП. В случай, че куриерът не открие потребителя на посочения адрес се свързва с него на посочения телефон, за да уточни деня на доставка. Моля да имате предвид, че не може да гарантираме доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

2. Плащане с банков превод. Ако сте избрали начин на плащане по банков път, преведете сумата на Вашата поръчка по сметaка на Амелекс ООД. Като основание за превода посочете номера на вашата поръчка.

Информация за плащането:
  • Получател: Амелекс ООД
  • Банка: Обединана Българска банка
  • Сметка: BG48UBBS80021056628930
  • BIC: UBBSBGSF

Поръчки се обработват в дните понеделник до петък от 10:30 часа до 19:30 часа. Поръчки подадени извън това време се обработват на следващия работен ден.

Доставка

Доставката на избраната стока/и се извършва на територията на България чрез куриерска фирма Еконт. Цената на доставка е фиксирана на стойност 5.00 лева. При избор на лично получаване сума за доставка не се начислява, а вашата поръчка може да си вземете от адрес: София, ул. Крум Попов 26. Поръчки потвърдени до 15:00 часа се изпращат в рамките на работния ден. Потвърдените след 15:00 часа поръчки се изпращат на следващия работен ден. Поръчки потвърдени в събота до 12:00 часа се изпращат същия ден, потвърдените след 12:00 часа се изпращат на следващия работен ден.

Тези условия са валидни само за стоки, които са налични в скалада на Амелекс ООД.

След получаване на съобщението за потвърждаване на наличността и готовността за експедиция от потребителя, доставката се осъществява в рамките на следващите два работни дни.

В случай, че куриерът не открие потребителя на посочения адрес се свързва с него на посочения телефон, за да уточни деня на доставка. Моля да имате предвид, че не може да гарантираме доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

Доставката на стоки, които не са налични в склада на Амелекс ООД зависи от наличността на производителя. Ако производителят има наличност от желаната стока, доставката може да бъде изпълнена в срок от две седмици. Амелекс ООД не носи отговорност за срока на доставка на стоки, които не са налични.

Връщане

Съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителя клиентът има право да върне закупената стока в рамките на седем дни от датата на получаването й при спазени следните условия:

  • Фабричният вид на стоката не е нарушен, стоката не e използвана, всички фабрични етикети не са повредени или премахнати;
  • Представен е официален данъчен документ за покупка – касова бележка, квитанция за наложен платеж или фактура;

Клиентът е длъжен да заплати разходите по връщането на стоката, включително транспортни разходи и др. куриерски или банкови такси, свързани с възстановяването на платената цена за покупката. Клиентът има право да получи само стойността на върнатата стока, такава каквато е отразена в документа за покупка.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

Промоции

Стартиране, промяна и прекратяване на промоции; Ние си запазваме правото да променяме, прекъсваме или прекратяване дадена промоция или аспект от нея, по всяко време, с или без предупреждение, по каквито и да било причини, включително (но не само) ако са допуснати грешки в процеса на печат, производството, или други грешки в Съобщението за провеждане на Промоцията или на Платформата, или грешки, допуснати в процеса на подготовката или провеждането на дадена Промоция, влияещи на резултатите в Промоцията или броя на участниците, или стойността на вземанията.

Ние може да променяме Правилата по всяко време, като публикуваме изменените условия на съответните страници на Платформата. Препоръчваме Ви редовно да препрочитате Стандартните условия за провеждане на промоции. Продължавайки да участвате в промоцията, Вие приемате всички промени в условията.

Преглед на поръчките

В екрана „Поръчки“ се показват поръчките, които сте направили. За да видите всички поръчки, кликнете върху „Всички поръчки“.

За да видите поръчките си:

  • Кликнете върху поръчка, за да видите нейните договорени покупки.

Също така можете:

  • Да филтрирате поръчки.
  • Да намирате поръчка чрез полето „Търсене“.
  • Да преминете към конкретна страница в списъка си с поръчки или да ги прегледате последователно.

В страницата с подробности за поръчката можете да видите всички свързани с нея договорени покупки.